Arthritis Forum
Home.

News.

Personal Stories. Links. Message Board.  
Arthritis Forum  
Add your comments to this topic Start a new topic
Date: 24.06.2009
From: Jill

Subject: 4 my m8s

Ok guys, sorry been a bit distracted lately...I promise to get on with the regular type posts we all read and send in... I apologise to my lovely m8s(they know who they r) for having to Read the Boring crap that WaynO wrote, and myself also...(LOL) anyway...I want to say to my M8s, thank you for being there, and I hope you are all having a fabulous day(or trying to)...Now a question for all of U.... 1 HAVE U EATEN FRESH VEG TODAY ?
2 DID U DO YOUR ICKLE DAILY EXERCISES B4 HAVING YOUR SHOWER?
3 ARE U BUYING JUST AND ONLY JUST ORGANIC PRODUCE? nORTY NORTY IF U ARNT!!

4 HAVE U BOOOKED YOUR COLYONIC(CANT SPELL THAT lol) IRRIGATION!!!

5 HAVE U PRAYED TO ALLA WAYNO FOR GOOOD HEALTH AND EXERCISE AND SPIRITUALITY!!! lolololol if no to all the above, then ur unfit and being daft taking toxic meds....!!!

have a nice day guys

(having a joke ok) but do genuinely care about the ppl I message in here, Love Jill
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: Blogger

Subject: Re: 4 my m8s

Sorry I cannot afford that type of food on my allowance

brilliant idea fresh food coop for RA sufferers

Back passage Colon?
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: Jill

Subject: Re: 4 my m8s

Pmsl yea lol
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: wayno

Subject: Re: 4 my m8s

wow you really are as ignorant about your condition as you are about everything else in life?
unfortunatly you deserve all you get.
id love to know how old you are as i find your behaviour very odd indeed and maybe even sub adult?
you seem to need to gather all your "friends" around you in order to attack me?
try being a nicer person jill and i assure you people wiil find their own way to you.
you are such a fool that the helpful information i have tried to suggest has gotten pushed aside for want of a childish spat with me?
if you want to tackle the treatment of your disease with self pity, tea sypathy and ignorance then go ahead,i for one will be keeping an eye on your progress through this forum.
jilly no mates, your incredible!!!!!
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: wayno

Subject: Re: 4 my m8s

oh and i dont pray i meditate but while your on the subject you may just want to google that.
i guarentee praying is something you will need in your final days of agony but it will be too late then jill wont it.
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: val h

Subject: Re: 4 my m8s

hi jill and blogger my local supermarket only does organic bananas as dont have car (dont want to add to polution lol) not able to carry much as hands become painfull.i use a sholder bag which helps thats but can only carry small amounts from town .grow a bit but not a good gardener so organic on nhs delivered would b great
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: wayno

Subject: Re: 4 my m8s

val thats brilliant .
keep up with the growing if you can as its the best and cheapest way to feed yourself.
light and love.
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: Jill

Subject: Re: 4 my m8s

Wayno U r the most idiotic....LOL u knownothing about me Mr Saddo, dont claim to think u know a thing about me...U dont even know what problems I have.... Ur a Women hater and obviously a psyco!! that much is obvious, I cld do this all day insulting u, but ya know what Mr Thicko, Im not goona do this to anyone that comes into this Forum... Ive been her for months, and U saunter in and insult me and some othes, who do U think U r...I thibnk U have a huge Pineapple stuck up that ass of yours, Im surprised u can breathe...U, dont meditate...if U did Mr Sickness, U would stop Hassling me....Mind U, U have made me Larf sooo much, so carry On, mr Whacko Wayno what kind of person calls himself Wayne or even worse Wayno ? ROFL LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO go choke on a Swede U complete and utter PIllock, that probably has disgusting hygiene, and no doubt is a very small minded sad sack shit!!!
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: wayno

Subject: Re: 4 my m8s

funny you should say i made you laugh because me and some of the guys that work for me had a huge laugh at you earlier today.
they all agreed with me that your quite insane.
after that i took my wonderful wife and two beautiful daughters out for a day in this gorgeous sunshine were having.
we went for a short walk as the girls played and fed some crazy looking alpacas with apples,it really was so very relaxing and fun.
tomorrow im off out for the day with my twin bro,
were off into manchester to see a supplier i have for my aparell company.
i sell ambulance uniform to the nhs and most of the private ambulance companys in the uk.
i do very little work but its not how long your there its what you do when your there that matters.
i live a very stress free and unrestricted life which affords me huge benefits in regard to my condition and outlook.
you should try it if you can.
does this really sound like the day of "mister sickness" a "saddo"a"pillock" or a "very small minded sack of shit"as you put it?
oh and i live in nottingham so you can have a go at that instead of slagging manchester off or anywhere else for that matter.
im called wayne because thats the name i was given by my mother and father and i respect that.
as for my hgyiene im afraid that your wrong there too as i take a lot of pride in my appearence as im still relatively young.
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: Jill Last comment

Subject: Re: 4 my m8s

Yes it does., Wldnt beleive a damm word u said... Dont care what u say, Y wld I wannna know what u do...OMG gimme a break.... also I hope U aint claiming Sick Benefit Mr Gob... never slagged manchester offf LOL@U....
reply | back to forum

Date: 24.06.2009
From: wayno

Subject: Re: 4 my m8s

no i do not and never will claim benefit.
reply | back to forum

 

Add your comments to this topic
Subject:
Please type your comment here:

Your name:
email:

1+2=
(This sum is to help prevent automatic spamming through this page - thank-you)


top

Site design: T - Creative Home | News | Personal Stories | Links | Message Board